
Dia 25 d’abril es van viure unes jornades molt especials: la primera trobada de treballadores i treballadors familiars de Menorca. Va ser un dia ple d’emocions, complicitat i sobretot d’intercanvi d’experiències i reconeixement mutu. Ens vàrem reunir persones que compartim una mateixa vocació: assistir, acompanyar i donar suport a les famílies en moments sovint delicats. Sense dubte hem fet un petit gran pas cap a la construcció d’una comunitat més cohesionada i reconeguda baix el lema “crear, compartir i millorar’ Gràcies!




