
ACN/Madrid – El PSOE ha defensat aquest dimarts la presumpció d’innocència de l’expresident José Luis Rodríguez Zapatero i ha avisat que la dreta i l’extrema dreta “mai no li han perdonat” els avenços socials que van aprovar-se durant els seus governs. “Davant les informacions conegudes sobre José Luis Rodríguez Zapatero, traslladem un missatge de tranquil·litat, respecte a la Justícia i defensa de la presumpció d’innocència”, han apuntat fonts de Ferraz poc després que es fes pública la investigació per presumptes delictes de blanqueig a l’Audiència Nacional. “‘El que pugui fer, que faci’, portat a la màxima expressió”, ha lamentat, per la seva banda, la secretària d’organització del PSOE, Rebeca Torró, tot parafrasejant l’expresident José María Aznar.
“Zapatero va ser president del Govern durant dues legislatures marcades per un ambiciós programa d’ampliació de drets, igualtat i protecció social. Moltes d’aquestes mesures van ser pioneres a Europa i avui formen part del consens social del nostre país”, remarquen des del PSOE.




