Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

El president del Consell rep el nou comandant de la Comandància Naval de Maó Adolfo Vilafranca ha donat la benvinguda a Fernando González Galego

El president del Consell Insular de Menorca, Adolfo Vilafranca, ha rebut aquest divendres al Consell Insular el nou comandant de la Comandància Naval de Maó, el capità de fragata Fernando González Galego, amb motiu de la seva presa de possessió al capdavant de la institució militar.

A la trobada també hi ha assistit el vicepresident segon i conseller de Medi Ambient, Reserva de Biosfera i Cooperació, Simón Gornés, així com el fins ara comandant de la Comandància Naval de Maó, el capità de fragata Federico Pérez Dueñas, coincidint amb el relleu de comandament.

Durant la reunió, el president del Consell ha agraït a Federico Pérez Dueñas la feina desenvolupada durant els darrers anys al capdavant de la Comandància Naval de Maó i la col·laboració institucional mantinguda amb el Consell Insular.

Així mateix, Vilafranca ha donat la benvinguda a Fernando González Galego i li ha desitjat molts encerts en aquesta nova etapa, reiterant la voluntat del Consell Insular de continuar mantenint una estreta col·laboració amb la Comandància Naval de Maó en totes aquelles qüestions d’interès comú per a Menorca.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.