Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

Parenostic de dia 7 a dia 14 d’agost de 2026

LA SORTIDA I LA POSTA DEL SOL

· Dia 1 el sol sortirà a les 06:42 hores i es pondrà a les 20:57 hores

· Dia 30 el sol sortirà a les 07:10 hores i es pondrà a les 20:17 hores

 

LA POSICIÓ DE LA LLUNA I EL TEMPS

La Lluna Minvant del dia 6 a Taure, farà que continuïn regnant els vents forts de Ponent que, si giren a Mestral faran refrescar l’ambient i no descartar l’arribada de pluges, com de trànsit cap a la Primavera d’hivern.

Amb la Lluna Nova del dia 12 a Lleó continuaran els vents fluixos amb cels clars, augment de la calor i la sequera serà més que alarmant i molt preocupant.

El Quart Creixent entrarà a la casella d’Escorpí el dia 20 i, després d’alguns dies tranquils i de cels clars, arribaran borrasques de caràcter tempestuós i amb un temporal de nivolats i pluges molt fortes que en segons quins llocs de la Mediterrània podrien ser execesives i desastroses. Alerta severa de DANA.

La Lluna Plena a Peixos del dia 28. El darrer pleniluni de l’estiu, durà temps més tranquil, humitat, vents suaus i no descartem alguna turmenta, no tant intensa.

 

FEINES ALS HORTS, AL CAMPS I ALS JARDINS

Recordau que no es pot pigar foc als rostolls, una pràctica avui prohibida i molt perillosa.

En lluna creixent es recol·lectaran els melicotons, les prunes clàudies i les de porc.

Les peres i les pomes estaran al seu punt. Amb la lluna minvant farem la collita de fesolets verds, faves i mongetes.

També es recull l’estivada i es temps de menjar síndries i melons.

 

ELS SANTS DE LA SETMANA

DIVENDRES 7. Gaietà, Faust.
DISSABTE 8.  Domènech de Guzmán.
DIUMENGE 9. Romà, Marcelià.
DILLUNS 10. Llorenç, Paula.
DIMARTS 11. Clara, Susanna.
DIMECRES 12. Hilària, Julià.
DIJOUS 13. Poncià, Hipòlit.
DIVENDRES 14. Demetri, Marcel, Atanasi.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.