Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

La 4a Fira Outlet Ciutadella reunirà 15 comerços del 2 al 4 d’octubre

La 4a Fira Outlet Ciutadella 2026 se celebrarà els dies 2, 3 i 4 d’octubre a la Sala Multifuncional de Ciutadella Canal Salat, organitzada per l’Associació Empresarial de Comerciants de Menorca (ASCOME). La cita reunirà 15 establiments de l’illa, que oferiran productes a preus rebaixats de confecció, calçat, roba interior, complements i articles infantils, entre altres.

L’objectiu de la fira és donar suport al petit comerç local, facilitant als establiments la liquidació dels estocs de temporada, la sortida de mercaderies i l’alliberament d’espai per a les noves col·leccions. Al mateix temps, els consumidors podran trobar en un únic espai una oferta variada de productes amb descomptes.

Una de les principals novetats d’aquesta quarta edició serà la incorporació d’activitats infantils gratuïtes durant els tres dies de la fira, una iniciativa pensada perquè les famílies puguin fer les seves compres mentre els més petits participen en propostes de lleure.

El programa inclourà també, diumenge a les 11.30 hores, una actuació del Grup Folklòric d’Es Born, que aportarà el component cultural i tradicional a la jornada de cloenda.

Enguany, la Fira Outlet estrena igualment la col·laboració de Cinemes Moix Negre. Els visitants que facin una compra durant la fira rebran, de mans del mateix comerç expositor, un val de descompte per a l’adquisició d’entrades de cinema.

Els 15 comerços participants són Ajudes Tècniques, Calçats Mô, Azul Illa, Ca Na Juana Menorca, Confecciones Caymaris, Ecològica de Menorca, Esparteria Can Magí, Íntim, Luna Infantil, Luna Moda, Magda Roba Interior, Nurka Kids, Perfil, Sa Vela, Sabateria i Moda Es Molí i Top Sports.

La fira obrirà divendres 2 i dissabte 3 d’octubre, de les 9.30 a les 21.00 hores, mentre que diumenge 4 l’horari serà de les 9.30 a les 14.30 hores.

La 4a Fira Outlet Ciutadella tindrà lloc a la Sala Multifuncional, situada al carrer de Sant Antoni Maria Claret, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Ciutadella, el Consell Insular de Menorca i PIME Menorca.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.