El luxe de Menorca convenç als viatgers més exigents La Fundació Foment del Turisme de Menorca i representants d’ASHOME han mantingut més de quaranta reunions amb agències especialitzades en el turisme de luxe a la fira ILTM de Cannes.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha participat del 2 al 5 de desembre a l’In- ternational Luxury Travel Market de Cannes, una des les fires de turisme de luxe més importants del circuit internacional, i ho ha fet acompanyada de representants de l’Associació Hotelera de Me- norca. És la primera vegada, de fet, que FFTM i ASHOME disenyen i organitzen de forma conjunta una acció d’aquestes característiques.

Durant els quatre dies que ha durat la fira, han mantingut més de quaranta reunions amb agències especialitzades en el segment del luxe d’Espanya, França, Itàlia, Bèlgica, Holanda, Regne Unit, Brasil, Argentina, Rússia i també Estats Units, mercat que mostra un interès creixent per Menorca. Val a dir que tothom coneixia o havia escoltat parlar de Menorca i mostraven un gran interès per saber tot el que podia oferir als viatgers més exigents.

Menorca, el luxe de ser natural

En una edició centrada en el “luxe conscient” i en el benestar, Menorca ha despuntat per la seva autenticitat, pel seu compromís amb la sostenibilitat i per la qualitat de les experiències que s’hi poden viure. En aquest context, l’oferta d’hotels rurals, agroturismes i hotels d’interior ha tingut una molt bona acceptació entre les agències.

En els darrers temps s’aprecia, de fet, un canvi progressiu en el concepte del luxe, tradicionalment associat a la possessió i gaudi de béns i serveis exclusius i ara vinculat principalment a la qualitat de vida. D’aquí que la FFTM hagi optat en per fer servir en diverses accions promocionals un missatge que resumeix l’essència de l’illa i que connecta amb aquest interès: “Menorca, el luxe de ser natural”.

El gran mercat del luxe

La fira ILTM, una de les més destacades del segment del luxe a nivell internacional, ha reunit en la seva divuitena edició, celebrada al Palau de Festivals i Congressos de Cannes, a prop de 2.000 expositors de vuitanta països i més de 1.800 compradors i agents de viatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.