Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Cap treballador ni pacient del geriàtric de Ciutadella ha donat, per ara, símptomes de Covid19 Per Itziar Lecea - Fotos: Antxon Castresana

Avui han començat a fer-se les proves PCR per detectar possibles casos al geriàtric de Ciutadella, després que una treballadora del centre donés positiu la setmana passada.

La gerència de l’Hospital Mateu Orfila ha confirmat avui migdia que aquest dilluns ja s’han començat a fer les proves tant a residents com a treballadors del centre que van mantenir un contacte més estret amb la treballadora infectada. Els resultats d’aquestes proves es podrien saber entre dimarts i dimecres, que és el temps que necessiten per verificar els resultats al laboratori de l’Hospital.

 

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.