Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Menorca aposta per la sostenibilitat, la naturalesa i la gastronomia a la World Travel Market

Menorca està present a la World Travel Market que té lloc aquesta setmana, des del 9 a l’11 de novembre, en format virtual, donada la situació sanitària actual i les mesures de prevenció vigents per evitar la propagació de la Covid-19. D’aquesta manera, la nostra illa segueix apostant per un dels seus mercats clau, com el britànic, i pretén recuperar part de la quota d’aquest mercat per a la pròxima temporada.

Un any més, la nostra illa forma part de l’estand de Balears que aquest any serà virtual. Al llarg d’aquest matí està previst que es faci una presentació conjunta on cada illa exposarà el seu destí juntament amb un vídeo promocional. També, al llarg de la setmana, es mantindran reunions virtuals amb empreses estratègiques per a la reactivació del turisme a la nostra illa i que serviran per explicar la situació actual de Menorca, lleugerament diferenciada de la resta de Balears, i d’Espanya.

A més a més, arran de la World Travel Market i de la necessitat d’incidir en el nostre principal mercat emissor, la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha organitzat un paquet d’accions, que ja s’han iniciat, amb la finalitat de posicionar Menorca com un destí sostenible i de naturalesa, i arrelat a la seva cultura i gastronomia. D’aquesta manera se cerca reforçar la nostra marca com un destí amb un gran ventall d’activitats diversificades, competitives i de qualitat.

Les tres accions principals promocionals són:

Participació en la Traverse Waypoint. Aquest esdeveniment, que va tenir lloc el 13 i 14 d’octubre, va suposar una oportunitat per presentar la nostra destinació a una xarxa d’influencers i creadors de contingut de viatges del Regne Unit amb la finalitat de captar possibles col·laboracions per a la pròxima temporada. En total, es van mantenir 39 reunions.

Presentació i degustació de productes virtual. Per aquesta acció, que va tenir lloc el passat 4 de novembre, es van seleccionar a 19 periodistes especialitzats en gastronomia i que treballen en mitjans de comunicació tan rellevants com Lonely Planet, Love Food, The Independent, National Geographic, BBC, The Guardian, The Independent, Olive and Good Food, Daily Telegraph… Prèviament se’ls hi va fer arribar una caixa a casa seva amb productes locals de Menorca per tal de poder fer la degustació virtual dirigida des de Menorca per un professional gastronòmic, Borja Beneyto. Està previst que quan la situació sanitària sigui més estable i ho permeti els periodistes viatgin a Menorca per conèixer els productors locals a través d’un fam trip.

Foto: Antxón Castresana©

Mailing. Amb la finalitat d’incloure informació clau sobre la pròxima temporada turística com reobertures hoteleres, protocols Covid-19, així com els trets diferencials de la nostra destinació, s’enviarà un butlletí promocional a través d’una base de dades rellevant per a Menorca. Està previst que acció es faci a finals d’any.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.