L’Ajuntament de Maó impulsa el comerç de proximitat amb la campanya “Compra al teu Barri, Feim Ciutat” La iniciativa també inclou una promoció online, a través de xarxes socials, pàgina web o baners a diferents plataformes digitals.

 

L’Ajuntament de Maó posa en marxa la campanya de comerç local “Compra al teu Barri, Feim Ciutat”, que té l’objectiu d’impulsar i donar visibilitat als establiments de proximitat de Maó. Es tracta d’una campanya promocional que s’impulsa des de l’àrea de Comerç i Turisme de l’Ajuntament.
En aquest sentit, la campanya de “Compra al teu Barri, Feim Ciutat” dona continuïtat a la imatge i als personatges de les diferents iniciatives de “Compra a Maó” i “Tasta Maó”, però en fa una adaptació  amb el nou eslògan “Compra al teu Barri, Feim Ciutat” amb un color propi i el nom de cada barri. També existeix una imatge neutra, que serà la que s’utilitzarà per promocionar el comerç local als espais més neutres de la ciutat com, per exemple, a la Via Ronda.

La campanya comptarà amb diferents suports físics com tanques publicitàries, OPIS i banderoles, amb el color i el nom de cada barri, en funció de la seva ubicació. També es repartiran cartells amb la imatge i l’eslògan a tots tels establiments de la ciutat.

Així mateix, la iniciativa també inclou una promoció online, a través de xarxes socials, pàgina web o baners a diferents plataformes digitals.

Per altra banda, en el context de les dates actuals, properes a Nadal, l’àrea de Comerç de l’Ajuntament de Maó ha ofert als comerços de la ciutat l’opció de decorar el seu establiment amb una tira de llum, a càrrec del consistori, per contribuir així a la seva decoració.

Per la seva part, la regidora de Comerç i Turisme, Carmen Seguí, ha explicat “seguim fent feina per donar suport als establiments locals de Maó. Enguany hem volgut afinar el tir, encara més, i donar visibilitat als comerços de proximitat de cada barri, per recordar a la gent que té l’opció de comprar en aquests establiments i fomentar, així, l’economia circular.

Context:
La campanya “Compra a Maó, Feim Ciutat” i “Tasta Maó, Feim Ciutat”, es va posar en marxa l’any 2020 en el marc del Pla de Xoc per pal·liar els efectes de la Covid-19, i ha tingut una continuïtat al llarg de tots aquests mesos amb diferents accions de dinamització del comerç local, en el marc de les possibilitats del consistori. En aquest context, s’han celebrat diferents activitats com els concursos de tapes, la campanya promocional del port de Maó: “Un port pensant en tu, el directori d’establiments “Tasta Maó” o la campanya “Compra a Maó. Rasca i Guanya!, entre d’altres.

Durant els darrers mesos, les accions de dinamització i promoció del comerç local s’han combinat amb altres accions directes com la línia d’ajudes als establiments locals, que ha beneficiat, enguany, a 285 comerços amb una ajuda de 1.500 euros, o les ajudes de l’any 2020, a través una partida municipal de 300.000 euros, per fer front a la situació causada per la Covid.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.