Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Tornen les flors a Ferreries Aquest cap de setmana 28 i 29 de maig, tornen les flors a Ferreries amb un programació repleta d’activitats

Ferreries Floreix 2022

En arribar finals de maig, la primavera deixa pas a l’estiu, les camps es van assecant, les darreres florides taquen les terres de Menorca. Com un homenatge a la primavera florida que va acabant, des de fa 11 anys a Ferreries, per aquest temps, el poble queda mudat, el vestim de flors i ramells.

Enguany, Ferreries Floreix, volem que sigui un poc més que els anys passats. Hem superat una pandèmia, comencen a quedar enfora aquells dos anys de coses magres. Tornaran les estores florals, les grans enramades en els carrers, el poble s’omplirà de colors, gent i actuacions. El plat fort no arriba ni a 48 hores, però com passa amb les nostres festes, allò que és curt i intens és més saborós, es viu més a fons, deixa bon gust i, entre i entre, sembla que duri una eternitat.

Vagi per endavant, l’agraïment i el reconeixement, que l’AL21 i l’Ajuntament de Ferreries, volem fer a tota la gent, vesins, entitats, institucions, comerços i empreses, que des de fa setmanes ja fan feina perquè aquesta nova edició de Ferreries Floreix sigui de recordar.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.