Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

El doctor Luis Prieto, nou president de l’Associació Espanyola d’Artroscopia (AEA)

El doctor Luís Prieto Deza és el nou president de la Asociación Española de Artroscopia (AEA) després dels relleus a la junta directiva que s’han fet efectius durant el novè congrés de la societat celebrat de l’1 al 3 de juny a Múrcia. El cap del Servei de Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica de l’Hospital Mateu Orfila era actualment el vicepresident de l’AEA, una de les societats mèdiques de l’Estat més important en el camp de la traumatologia.

Llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universidad de Santiago de Compostela; especialitzat en Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia al Complexo Hospitalario Universitario de A Coruña i doctorat per la Universitat Autònoma de Barcelona l’any 2016, el doctor Prieto treballa a l’hospital de Menorca des de 1997 i
és cap de servei des de 2006. En la seva carrera professional s’ha centrat en els tractaments artroscòpics de totes les articulacions i procediments mínimament invasius, amb estades de formació a centres hospitalaris universitaris de Texas, San Diego i Nova York i cursos d’especialització a França. Com a docent, ha estat professor i director de cursos i sessions pràctiques d’artroscòpia i és membre de cinc societats professionals espanyoles i europees de traumatologia.

Fundada l’any 1982, l’AEA compta amb 1.400 socis. És una societat amb una gran projecció i creixement atès que aglutina professionals joves i dinàmics interessats en formar-se en aquesta tècnica quirúrgica mínimament invasiva que a Espanya es va començar a desenvolupar l’any 1977 i que cada vegada compta amb cirurgians més experimentats, avanços tecnològics i aparells més sofisticats.

Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.