El departament de Medi Ambient, Reserva de Biosfera i Cooperació del Consell Insular de Menorca farà efectiu en els pròxims dies un canvi en el seu organigrama: Maribel Llufriu Mercadal s’incorpora al departament com a directora insular de Projectes Sostenibles i Cooperació local i internacional. Llufriu relleva a Antoni Periano, qui deixa el càrrec per motius professionals.
Llufriu Mercadal (Maó, 1977), treballa en l’actualitat en el departament administratiu del Centre Assessor de la Dona del Consell Insular. Ha completat la seva formació amb un màster de màrqueting i administració comercial, tasques a les quals ha dedicat tota la seva trajectòria professional en diferents empreses de Menorca. En l’actualitat és regidora del Grup Popular a l’Ajuntament de Maó.
El conseller de Medi Ambient, Reserva de Biosfera i Cooperació de Menorca, Simón Gornés, vol agrair públicament la implicació i feina feta per Periano, i li desitja tota la sort en la seva nova etapa professional.
El relleu en el departament es farà efectiu en els pròxims dies, amb la seva corresponent publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).