Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement
Hauser & Wirth Tardor

Miguel Tadeo, Lola del Fresno i Manu García protagonitzen l’estiu artístic del Convent de Sant Diego

El Centre Cultural Convent de Sant Diego d’Alaior acull la proposta expositiva d’estiu amb les mostres de Miguel Tadeo, Lola del Fresno i Manu García, tres artistes que ofereixen mirades diferents sobre la creació contemporània.

La proposta reuneix llenguatges diversos: Miguel Tadeo presenta una obra centrada en la figuració, el retrat i la reflexió sobre la condició humana; Lola del Fresno, amb Topografía de la Memoria, explora els vincles entre memòria, identitat i pertinença; i Manu García completa la programació amb una proposta de caràcter autobiogràfic.

Les exposicions es poden visitar al Convent de Sant Diego fins al 12 de setembre, dins la programació cultural d’estiu d’Alaior.

C.M/DAlaior
Carpeta Ciutadana CIME
Plataforma per la Llengua

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.