Globalia i Barceló signen la fusió de les seves divisions emissores La nova companyia mantindrà les marques Halcón Viajes i B the Travel Brand, i té l'objectiu inicial de no tancar ni una sola de les seves prop de 1.500 agències.

2019-07-09 MADRID JAVIER HIDALGO GLOBALIA FOTO BEGOÑA RIVAS

El grup Globalia i el grup Barceló han acordat una operació de fusió a l’50% de la qual sorgirà un nou grup amb una xifra de negoci d’uns 3.700 milions d’euros i més de 1.500 punts de venda. L’operació ha estat liderada directament per Javier Hidalgo i Simón Pedro Barceló.

El nou grup compta amb una plantilla de més de 6.000 empleats i, a través dels seus 36 ensenyes, tindrà una presència clau tant en la creació de producte a través dels seus diferents marques de touroperació, com també en la distribució a client final, de manera presencial i online.

La nova companyia considera aquest acord com el punt de partida per continuar creixent, desenvolupant i internacionalitzant el projecte empresarial. Seguirà sent una empresa amb moltes oportunitats per als seus empleats i que afrontarà amb força els canvis en els patrons de consum que està experimentant el sector.

En paraules de Javier Hidalgo i Simón Pedro Barceló: “Estem molt il·lusionats amb aquest acord que suposa la creació d’un grup líder, ja que entenem que era una de les assignatures pendents de l’turisme emissor espanyol. La fusió suposa, així mateix, la integració de dues grans empreses que aporten una llarga i exitosa trajectòria en el sector turístic. I, sobretot, aporten un formidable equip de professionals, amb un coneixement i una passió indiscutibles pel món de el viatge “.

Mundosenior, la UTE creada per desenvolupar l’Imserso fa ja més de 20 anys, ha estat la prova que les dues companyies poden treballar juntes i aconseguir resultats òptims.

Barceló aportarà a la nova societat els negocis de Ávoris, amb les seves marques B the Travel Brand, Catai, Rhodasol, Bedtoyou, BCD Travels i BCD Meetings & Events, entre d’altres. El perímetre de l’operació inclou també a Evelop, l’aerolínia que es va fundar l’any 2013 després de la compra de part dels actius de Orbest Orizonia Airlines pel Grup Barceló, i que compta amb una flota de 6 avions.

Per part de Globalia, s’inclouen Halcón Viajes, Viatges Equador, Geomoon, Travelplan, Welcome, Globalia Meetings & Events, Globalia Corporate Travel i Globalia Autocars.

Tant Javier Hidalgo com Simón Pedro Barceló s’implicaran personalment en el desenvolupament de l’negoci, sumant l’experiència acumulada per dues famílies claus en la història de l’turisme a Espanya.

La companyia no té la intenció de tancar ni una sola oficina. Els dos grups valoren, per sobre de tot, el talent, un element clau en aquest sector.

La fusió està pendent de l’aprovació per part de les autoritats de Competència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.